Bakmadın hiç arkanda bıraktığın yaşlı gözlere
Bir düştü bin ittin tutmadın ellerimden
Her köşe başından çıkıp gelmeni hayal ederken çıkmaz sokaklarda sürükledin beni
Tüm inancımla, tüm kararlılığımla sana gelmişken kapattın tüm kapıları bana.
Gitmek miydi gerçekten tek çare?
Bile bile gözyaşları döktürmek miydi arkandan?
Deli gibi sevdiğini bildiğin birini derde terketmek miydi?
Bırakmak mıydı paramparça kalbiyle güvendiği yolun en başında?