Şiirsel içeriği fazla olan bir kitap. İstanbul'un Fethi hakkında bilgi almak isteyenlerin okuyacağı bir kitap değil kesinlikle. Genellikle duygu yoğunluklu ilerliyor. Başladığım kitabı bitirme gibi bir huyum olduğu için ne zaman bitecek diye gözüne baktığım bir kitap oldu açıkcası. Ona göre okumanızı tavsiye ederim.