Benim ruhuma ağır geliyor artık, yapılanlar, yaşananlar.
Yirmili yaşlarda iki insan, gencecik. Daha bir çok ilki yaşamamış bunca genç insan neden bunu yaşıyor. Neyi paylaşamıyor, neyi yanlış yapıyorlar. Konu para mı, konu cinsellik mi, konu eğitim mi?
Konumuz yine yeniden Psikolojik Sağlık!
Psikolojik destek veren kurumlara ihtiyaç var.
10 diploma alıp, makama kavuşup hâlâ doymayan insanın sorunu da psikolojik. Yirmibir yaşında boya küpü olmuş kızımızın sorunu da psikolojik. Cebine silahı koyup gezen katilin sorunu da, temelde psikolojik.
Yani görmezden gelinen yerde bizim derdimiz, çok ciddi psikolojik problemi olan insanımız var.
Sorunları olan, bu sorunlara sırt çeviren insanların yaptıklarına şahit olmak... Yeter ya yetti. Neyse onu yapın. Denetleyin, hastaneye yatırın, hapse atın. Cehennem gibi bir memleket yarattık, ellerimize sağlık....
seymareyhangozen.com/blog?202508071007