"Ama sanki filozofların bana bağırıp çağırdıklarını duyuyorum. "Aptallıkla ele geçirilmek, hata yapmak, yanılmak, bilmemek acınası bir şeydir." diyorlar. Hayır, bilakis bu insan olmaktır. Neden acınası bir şey olarak adlandırdıklarını anlamıyorum çünkü böyle doğdunuz, böyle eğitildiniz, böyle yaratıldınız; bu durum herkesin ortak yazgısıdır. Hiçbir şey acınası değildir çünkü kendi fıtratıyla var olmaktır, haydi oldu da biri, ne kuşlar gibi uçabilen ne geri kalan hayvanlar gibi dört ayağıyla yürüyebilen ne de boğalar gibi boynuzlarıyla silahlanabilen acınası bir insan takdir etseydi, o başka."