“İyi değilim ama kötü de değilim. Havanın kapalı olup da yağamaması gibi... Sevinemiyorsun da üzülemiyorsun da. Böyle içinde bir şey eksik de anlayamıyorsun ama biliyorsun bunu... Arada kalmışlık, hiçlik, nedensizlik ve nereye gittiğini bilmemezlik. Bir karmaşanın içindeymiş gibi...” 🥀 youtu.be/qGVS_Ugb92c?si=...
https://youtu.be/qGVS_Ugb92c?t=3
''Sözü yasaklamalı Ömür hanım yasaklamalı...Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki? Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu.''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düş Politikası
youtu.be/qGVS_Ugb92c Ey Nesimi; Vuslat dile gelir; İstemez özge rayiha... Itır baki zira; Apak izik boyun da... Trem 😏
Şiir
Evgeny Grinko = Jane Maryam
youtu.be/qGVS_Ugb92c "İçinizde bir boşluk vardır, Bir daha hiçbir şeye ilgi duyamayacağınız şeklinde bir his." - George Orwell
Müzik