📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanımadıklarımla sohbet amaçlı DM istemiyorum.
DM’den kimseyle tanışmak da istemiyorum.
Her platformda varsınız yırtık dondan çıkar gibi beliriyorsunuz.
Gerçekten sizi samimi bulmuyoruz.
Sizden etkilenmiyoruz.
Sosyal hiçbir platform kız/erkek tavlama amaçlı yapılmamıştır.
Sosyallik bu değildir.(Bunun bir tık üstüne taciz diyoruz-yani ısrarlı olanına)
Tabii ki yeni insanlar tanıyabilir çok güzel arkadaşlıklar da kurabilirsiniz fakat elma ile çöpü çok bariz ayırt ediliyor.
Son olarak: Bize yürüdüğünüz kadar Kâbe’de yürüseniz hacı olurdunuz.