" kendime ait yeni bir küfür icat edeceğim," dedi.
" bunu yaparsan tanrı seni cezalandırır."
" o zaman tanrı huysuz bir ihtiyar demektir. insanın ' duygularını bir şekilde ifade etmesi gerektiğinden' haberi yok mu?"
İlk başlarda onlarla tartışıyordum ama artık akıllandım. Gerçekler inatçıdır, ama bir bilgenin de bir zamanlar söylediği gibi, safsatalar kadar inatçı değildir. O yüzden artık bunlara sessizce gülüp geçiyorum.