hüsna

hüsna
@husnaa__
göğüs kafesimde bir kalbim kalbimde bin hevesim
Hayata karşı gamsız bir duruş sergilemek, çok istememe rağmen, benim asla başaramadığım bir şeydir. En müsait zamanlarda bile ne yapar ne eder, eninde sonunda kendime dertlenecek bir şey bulurum. Hiç bulamazsam, gider birinin derdine ortak olurum.
1K
Reklam
İnsanın bazen az geri çekilip, ne yaptığını düşünmesi iyi oluyor.
Edebiyat
Lakin ayrılık da kolay değildi sevilenden.
Edebiyat
Feri kaçmış, hayattan umudunu kesmiş gözlerin bakışını kim olsa tanır. Öyle bir bakışı vardı... Hayata küsmüş, yaşadıklarına içerlemiş biri... Gözlerini yummasın da ne yapsın? Peki, ya yumulan gözleri görmeyen açıkgözler?
Edebiyat
The Good Place
Bütün insanlar ölümün farkındadır. O yüzden hepimiz her zaman biraz hüzünlüyüzdür.
Dizi Alıntısı