...eğer bi gün bana ihtiyacın olursa gökyüzüne bak geceyse gördüğün ilk yıldız benim sabahsa gördüğün ilk bulut benim anlat derdini onlara rahatlarsın. :)
Mesafenin önemi yoktur..
Burnunun dibinde olsa ne olacak..
Seni anlamıyorsa..
Ama birisi vardır ki, dünyanın öbür ucunda..
En ihtiyaç duyduğun anda, iki satırıyla bile olsa, bir çırpıda yanı başında..
Mesafe uzaklıklarda değil, mesafe fedakarlıkta..