"Acı ruhun fiyakasidir."derler ya hani... Gerçekten öyleymiş.Fiyakalı bir acıya sahibim nicedir. Kalbim sıkışıyor aklıma geldikçe. Kapısı olmayan bir kafeste kuş beslemeye calismakmış onu sevmek. Ardında bir tüy bile bırakmadan gidince anlıyor insan. O meğer geri dönüşü olmayan en güzel eksikligimmiş... Beni mutlulukla cezalandıran pismanligimmis...
YARALI (SYF.8)