Hümeyra Yücel

Hümeyra Yücel
@hycl
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegane tesellidir.
Mademki aşk ile saadet ne kadar mümkün değilse, aşk ile namus da o kadar imkansızdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah bu aşk ne acı bir yara imiş. Ne kötü şeymiş!
Bana bir bakışın bir ay elverir!
Yalnız sen değil, benden şimdi gözlerin bile kaçıyor.
Sevmek bir hastalık gibi geldikten ve sizi kavrayıp zorladıktan ve acı çektirdikten sonra anlaşılan, o zaman görülüp incelenebilen bir hal olmalıydı.