KNULL SİMBİYOTLARIN VE HİÇLİĞİN TANRISI

KNULL SİMBİYOTLARIN VE HİÇLİĞİN TANRISI
@hyper_big_the_cat
lise öğrencisi
ankara
5 okur puanı
Ağustos 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Puan vermedi·272 syf.·
2025 3. kitabı
J. K. Rowling
9.1/10 · 64,9bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
yakınını kaybedenler için
hiç bir şey değerini gerçekten anlamadan önce yitirdiğimiz bir şeyi,bir kimsenin boşluğu kadar yanamaz yüreğinizde
Sayfa 257 - drizzt do'urdenin sözü·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Puan vermedi·672 syf.··
2025 17. kitabı
öncelikle kitabın romantizimini hiç beğenmedim spoiler kısmında değinicem kitabın konusundan bahsetmek gerekirse insanlar ve alfinler adındaki iki ırkın dünyası birbirinden farklıdır.Aancak alifinler bir grup insanı kendi diyaına götürür.Ana karakterimiz novada onlardan biridir.Nova babasına ve dedesine bağlı o diyardan kaçmak istesede su varisi olması ve pek çok olayın içinde bulunması onu hiç beklemediği maceralara sokacaktır. kitabın iki yüz sayfası merak uyandırıcı olsada ortadaki 200 sayfa aşırı sıkıcı spoiler vermicem ama basit bir olayı uzattıkça uzatmışlar.sonunuda beğendim.ana karakterri sevdim onun ağzından okumak çok güzel bence olay örgüsü bence ilk kitap için güzel evreni çok mükkemmel değil ama özgün biraz klişe olsada karakterler konusunda biraz durucam karakterler tam işlenmemiş başlamış ama yarım bırakılmış ve çoğu sadece kendi çıkarını düşünüyor malesef.şimdi spoşilere gitmeden önce eğer farklı bir fantastik kitap istiyorsanız okuyun tabi drizzt,malazan yitikler,sissoylu gibi şaheserleri okuduysanız beklentinizi çok yükseltmeyin.Fantastiklere yeni başlayacaklar ise 1.kişi anlatımını seviyosanız bakın ama kitap okumayı sevmezseniz hiç bulaşmayın ama bana kalırsa bu kitapla başlamayın SPOİLERLİ: Şimdi sadece lord ve varisin birbirine aşık olması aşırı saçma.Evren böyle işliyor diyorsanız kardeş romantik kısmıda mantıklı değil arın mesela bide arin diyecem şimdi arin novayla bir karşılaşıyor hayatının aşkını bulmuş gibi hadi diyelim çıkarına kullanıyo onu biraz daha yavaş yazılmalı o onla öpüşüyo o onla ddans ediyo evren falan değ,l bildiğin yakınlaşıyorlar birbiri ile daha 14 yaş üzeri kitleye hitap etmese seks bile olacak o orrtadaki 200 sayfa aşırı sıkıcı arin geldi o kadar saçma ve yavaş işlendiki hele sürekli balo olması novanın sürekli arın ve
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202110,3bin okunma