simanursimaacar

simanursimaacar
Bilmem...... .....mi.......(:
Yolcu...
Dünyanın merkezi...
dünya
29 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Lanet olsun "O" karanlığa
"Çünkü ben karanlıktan nefret ediyorum. Karanlığa lanet etmeyenlerden de nefret ediyorum..."
Reklam
Bil ki zafer, kurtuluş ve izzet; savaşmayan ve mücadele etmeyen bir elle, ilk darbede pes eden kırık dökük dişlerle gelmez. Bil ki bugün, sadece yigitlerin ve yürekli insanların günü. Bil ki yolda yürüyecek olanlar ellerinde ve göğüslerinde Kur'ân taşıyanlardır. Son olarak şunu bil ki dünyadaki bütün karanlıklar, çok küçük bir mumun ışığını ve nurunu dahi söndürmeye kadir değildir.
Sayfa 15·Kitabı okuyor
Çünkü sadec sizin pusulanız, Mescid-i aksayı işaret ediyor Diğer pusulalar Beyaz saray denen Kara sarayı işaret ediyor.Biz Filistin'in özgürlüğü ve mescid-i aksa'nın tekrar islam medeniyetinin, Müslümanların eline geçme hedefini ancak sizlere, Türkiye Halkı ile gerçekleştirebiliriz.Bunu kendiniz için bir hedef koyun. Çocuklariniz da bu hedefin gerçekleşmesi için yetiştirin. Çünku hepimiz bir gün o ışığın, yani mescid-i aksanın etrafında toplanacagız...
Sayfa 11·Kitabı okuyor