Bakın böyle bir şey yok! Öncelikle Olimpos yayınlarına teşekkür ederim çünkü bu kitabın çevirisine BA-YIL-DIM. Normalde bilirsiniz bu tarz kitapların çevirileri pek iyi olmaz ve bu yüzden okuyasım gelmiyor ama bu kitap öyle değil. Kitabı bitirdiğim gibi ikinci kitaba başladım öyle diyim yani. ÇÜNKÜ O SON NEDİR YA?? Asla böyle bir şey beklemiyordum.
Kitabın konusunu anlatmaya gerek yok bence zaten okursunuz. Ben biraz daha övüp hemen gidip almanız gerektiğini söyleceğim sadece.
Öncelikle bu yazarın ilk kitabıymış sanırım tebrik ederim. Böyle bir kurgu, karakter ve evren yazmak zordur ama yazarımız başarmış. Maşallah nazar değmesin inşallah ikinci kitapta da devam eder bu şekilde. Baya beklentim yüksek.
Bu arada bütün karakterleri sevdim, kötü olanları bile. Çünkü kimse çizgisini bozmuyor. Kötü olan kötü. İyi olan iyi. Herkes olması gerektiği gibi ve ihanet eden o kişi varya… Seni zaten kitabın başından beri sevmemiştim bir olayın yoktu ama çok ayıp ettin. İkinci kitapta saa bir şey olur umarım…
Baş karakterimiz Elspeth ve Kabus ikilisinin konuşmalarını okumak baya zevkli ve heyecanlıydı. Bana bir arkadaşım anlatmıştı bu olayı ve bende nasıl acaba iyi yazılmadıysa saçma olur diye düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı. Baya kalite akıyor. Şövalyeler, kartlar, sihir, sis, krallık bütün hikaye o kadar güzel ki. LÜTFEN OKUYUN. Bu ayın ve bu yılın favori kitaplarından biri oldu. Bu arada Ione ile birini shipliyorum şimdi spoiler olmasın ama ikinci kitapta doğru çıkarsa oraya yazacağım yorumumu.
Şimdi gidip ikinci kitabı okuyacağım. Sizde hemen bu kitabı alıp okumaya başlayın.