Ekran bizi seyirci kılar, seyirci eylemin peşinde koşan kişi değildir. Seyirciye dönüşen varlığımız herhangi bir eylemde bulunma imkanımızı felce uğratıyor.
Aşırı anne babalıktan çocuğun boş zamanını tıka basa doldurmaktan kaçınmak lazım. Anlayacağınız gerektiğinde çocuğun yanında olmak ama bazen de ona gölge etmemek gerekir!