Telaşımız bitmiyor.İşin tuhafı belli bir yaştan sonra yirmi dört saat de yetmiyor.Kapılmışız bir yerlere biz mi sahibiz bir şeylere,bir şeyler mi bize sahip bilmeden,düşünmeden koşturuyoruz.Sonra ünlü düşünürün bir sözünü hatırlıyoruz; Dünya insanlara ait değil,insanlar dünyaya ait.