Revşanur

Revşanur
@iamrevsanur
Müebbet okur
English Language and Literature
7 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Ve insan edindiği her tecrübe sonrası güzel bir yanını kaybediyor..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eskiden gittiği yere renk katan insanlar vardı,şimdi herkes gittiği yerin rengini alıyor..
Oblomov'u oblomovluk yaparak okuyorum..😣
Nuri Pakdil'in deyimiyle; “Sevdiklerinizin yüreklerinden sımsıkı tutun,yarın çok geç olmakla meşhurdur...” 
Telaşımız bitmiyor.İşin tuhafı belli bir yaştan sonra yirmi dört saat de yetmiyor.Kapılmışız bir yerlere biz mi sahibiz bir şeylere,bir şeyler mi bize sahip bilmeden,düşünmeden koşturuyoruz.Sonra ünlü düşünürün bir sözünü hatırlıyoruz; Dünya insanlara ait değil,insanlar dünyaya ait.