Sefkan Yalçınkaya

Sefkan Yalçınkaya
@iamsefkan
Cahildim dünyanın rengine kandım...
Yalnızlıkla bi başına olmak farklı şeyler. Yalnızlığı severim ama bir başına da değilim. O dengeyi kurduğunda yalnızlık çok koymuyor adama. Ama dürüst olmak gerekirse yalnızlık yoruyor beni son zamanlarda. Birşeylere ihtiyaç duyuyorum arkadaş eş dost herhangi bir şey . Dertleşeceğim, konuşabileceğim ..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Umarım tercih ettikleriniz, Vazgeçtiklerinize değmiştir."
İnsan ve Duygular
yeri geldiği zaman bile susmamak zamanı. mesele artık dünyaya bağırmak...