Sezer

Sezer
@iamsezer
umut çerçisi kendince bişeyler yazıyor
Diş ağrısı diyorum başkada bir şey demiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lost dizisini izlerken verem kanser olan bir tek ben miyim
Herkes kendi derdinin peşinde, kendi menfaatinin kendi çıkarının. Kimsenin kimseye vakti yok. Gerçek sevgi gerçek değer vermek zaman ayırmak değil, zaman yaratmaktır. Gerçeklik bambaşka bir şeydir ya o kadar yapaysınız ki o kadar makinesiniz ki o kadar kendiniz değilsiniz ki o kadar işte, o kadar uzaksın gerçekten ve kendinden.
sevilmek güzel şey, ama anlaşılmak daha güzel
Günaydın ☀️ bu gün