Sezer

Sezer
@iamsezer
umut çerçisi kendince bişeyler yazıyor
Seviyorum seni en geridönüşümsüzünden
Sen bekle elbet gün ışır Şafaktan bir güneş doğar Sonra mı ? Sonrası s’en ve b’en Ay ışığında gözlerin, Gözlerimde.. Ve Kulağında benden duyma ismin. Bir zaman sonra insan, insan olmaya başlıyor. Benimde zamanım geldi sanırsam, 21 Mart 2024 bu tarih insan olmak için oldukça ideal bir tarih. Gece ve Gündüzün eşit olduğu gün (ekinoks) Baharın gelişi (nevruz) Aşık Veysel’in ölüm yıl dönümü Hz. Ali’nin ise doğum günü deniyor. Peki benim için önemi nedir, uzunca bir süredir bunu sorgulayıp duruyorum. İş yerinden çıkar çıkmaz eve doğru yola koyulmuştum, her zaman ki tempoyla yürürken kendi iç hesaplaşmalarımla ve düşüncelerimle kavgalı bir ruh halindeydim. Kaç ekmek alsam, acaba evde yoğurt var mıydı düşüncelerini frenleyip, müziğin ritmine bıraktım kendimi. Beni çok güzel yerlere götürdü kulağımda ki melodi, bana bir şeyi hatırlattı. Küçük bir ayrıntının içinde ki devasa bir gerçeği gösterdi. Fedakarlığı, iyiliği, direnişi ve isyanı hatırlattı. Çok geçmeden, metronun girişinde tartışan bir çifte rastladım henüz 20li yaşlarda ki bu çiftin hararetli tartışmasından birbirlerine aşık oldukları belliydi. Kız isyanlarında oldukça haklıydı kanımca, erkeği çokta haklı olduğu bir konuda uyarıyordu. Sigara içmesini istemiyordu, kendine bir iş bulup çalışmasını ve eskiden nasıl güçlü, çalışkan ve azimli biri olduğunu ona hatırlatıp duruyordu. Ama erkek durumdan sıkılmış olmalı ki ya da sevildiğinin farkında değildi bilemiyorum, kızı dinliyor ama anlamıyordu. Bir an için olur gibi oldular ama kızın babası geldi ve kız gitmek zorunda kaldı, sevdiği adama derin bakışlarla veda etmeyi ihmal etmedi. Tabi adam bu derinliğin içinde ki anlamı yakaladı yakalamasına ama ayrılığın acı reçetesiyle uzaklaşıp gitmek dışında elinden hiçbir şey gelmiyordu. Onları kendi haline bırakıp, yürüyen
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlamadım ki neyim ben ?
Eliyle kalbimi kavradı, kendi kalbiymiş gibi okşadı. Beni tanıyordu, asırlardır benmiş gibi.
İşin ilginç tarafı anlaştığım insanlar hep uzakta, sevdiklerimde öyle. Yakınımda ki insanlar ve şehrimdekiler ise yoklar varsalar bile yoklar.
yeni bir günden herkese günaydın ☀️