İbocan

İbocan
@ibocanats
Sadece özünü bozmadan, Dünya penceresinden hayatı izleyen bir insanım.
Dervişe sormuşlar: - en zor olan nedir? "Sözdür" demiş; Anlatması da zor, anlaması da.... @ibo.atss🕊️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birini görmeden sevecek kadar güzel Bir kalbe çok az insan sahip. @ibo.atss🌼
Bir Ahmet kaya Şarkısında gizlidir Özlem .
Bu hayatta değişmeyen Bir gerçek var : "Bir gün herkes kaybettiği, şeylerin değerini mutlaka anlayacak..." İnsanları tanıdıkça yalnızlık Güzelleşiyor....🌹🙏 İboatss🌼