İbrahim bayrak

İbrahim bayrak
@ibooobyrk35
Gönlümdeki azgın devi rüzgarlara attım; Gözlerle günah işlemenin zevkini tattım. Gözler ki birer parçasıdır sende ilahın, Gözler ki senin en katı zulmün ve silahın, vur şanlı silahınla gönül mülkü düzelsin; sen öldürüyorken de vururken de güzelsin
Reklam
Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladım ki, Ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik.
Herkes farklı şekilde tükeniyor bu hayatta; kimi doğru insanı beklerken, kimi yanlış insana katlanırken. Ve herkes bir şeylerin bedelini ödüyor; bazen seçimlerinin,bazen seçemediklerinin.
Ne var ne yoksa yıkıldı içimde, bomboşum
Mesafeli olmanın en iyi yanı budur; kararlarını sorgulayamazlar, düşüncelerini yargılayamazlar ve sen izin vermedikçe hayatına dahil olamazlar