İnsan doğası garip tezatların bütünüdür. Eğer ben, bir hayatkadını ile evlensem, bu benim bu türden uygunsuz ilişkilere hiçbir itirazım olmadığını gösterir. Ancak benim bu fiilimi konuşmalarınıza konu yaparsanız, bu beni rahatsız eder. Bunun anlamı fiiliyatta uygun gördüğüm şeyi, teoride reddediyor olmamdır.
Kibrimizi tatmin etmemizin ekonomi açısından bir yararı vardır. Siz bana "asistan" yerine "baş asistan" derseniz, ben tatmin olurum. Isterseniz benim maaşıma hiç zam yapmayın!