ℹ️ Bu çağ şeyi hissetiriyor bana;
💭 Maddeciliği..
💐 Herşeye sahibiz. En güzel eşyalara, kıyafetlere.. Ama en güzel duyguları kaybettik. Varlık-Yokluk demeden sevmeyi saymayı,empati yapmayı..
🔹Bizler maddelere sahibiz artık.Duygular mı?
🐎 Sanırım güzel insanlar gibi atlara binip çekip gittiler.