İnci

Şu ömrü mevsimlere benzetenler iyi etmişler doğrusu. Herkesin bir ilkbaharı, bir yazı, güzü, kışı oluyor işte.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Reklam
Ölüye ağlayamayan insanların huzursuzluğu içindeyim.Gülenlere kızıyorum. Halbuki ben yaşamayı severim, delicesine!
Sayfa 78·Kitabı okudu
Acaba başucunda bir kitap var mıdır? Bana bir defacık gülmüş olan bu kızın hülyalarına ne karışır bilmem ki.
Sayfa 58·Kitabı okudu
İçimi deliyor sokak köpeğinin güzel gözleri, mahzunluğu, açlığı...
Sayfa 54·Kitabı okudu
Kitaplar, bir zaman bana, insanları sevmek lazım geldiğini, insanları sevince tabiatın, tabiatı sevince dünyanın sevileceğini, oradan yaşama sevinci duyulacağını öğretmiştiler.Hayır, şimdi insanları kitapların öğrettiği şekilde sevmiyorum..
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam