Bilmeyenler için söyleyeyim, insan dediğimiz şey orta zekalı ve iki ayaklı bir yaşam formu; evrenin çok ıssız bir köşesinde yer alan küçük ve sulu bir gezegende, büyük ölçüde yanılsamalarla dolu bir varoluş sürdürüyor
Hayatın benden ve benim kararlarımdan çok daha karmaşık olduğunu ve eylemlerinin bir şeyleri nasıl etkileyeceğini bilmesin imkansız olduğunu kabil etmem uzun zaman aldı.