Bu zorlu karantina sürecinde Herkes okuduğu kitabı spoiler vermeden ufak bahsederek yorum kısmına yazabilirse yeni kitap almak isteyenlere yardımımız dokunur hem biz yararlanırız hem de tek bir alandan birden fazla kitaba ulaşmış oluruz.Okuyan herkes lütfen bu mesajı önemseyip okuduğu kitabı paylaşmaktan çekinmezse çok ama çok sevinirim. Sağlıklı günler dilerim.
Bu zorlu karantina sürecinde Herkes okuduğu kitabı spoiler vermeden ufak bahsederek yorum kısmına yazabilirse yeni kitap almak isteyenlere yardımımız dokunur hem biz yararlanırız hem de tek bir alandan birden fazla kitaba ulaşmış oluruz.Okuyan herkes lütfen bu mesajı önemseyip okuduğu kitabı paylaşmaktan çekinmezse çok ama çok sevinirim. Sağlıklı günler dilerim.
Bu zorlu karantina sürecinde Herkes okuduğu kitabı spoiler vermeden ufak bahsederek yorum kısmına yazabilirse yeni kitap almak isteyenlere yardımımız dokunur hem biz yararlanırız hem de tek bir alandan birden fazla kitaba ulaşmış oluruz.Okuyan herkes lütfen bu mesajı önemseyip okuduğu kitabı paylaşmaktan çekinmezse çok ama çok sevinirim. Sağlıklı günler dilerim.
Bu zorlu karantina sürecinde Herkes okuduğu kitabı spoiler vermeden ufak bahsederek yorum kısmına yazabilirse yeni kitap almak isteyenlere yardımımız dokunur hem biz yararlanırız hem de tek bir alandan birden fazla kitaba ulaşmış oluruz.Okuyan herkes lütfen bu mesajı önemseyip okuduğu kitabı paylaşmaktan çekinmezse çok ama çok sevinirim. Sağlıklı günler dilerim.
Küçükken, hafta sonları ve tatillerde köye giderdik ailecek. Halalarım, amcalarım, kuzenlerim ve şu an hayatta olmayan biricik ninemden💙oluşan kocaman bir topluluktuk.
Her kahvaltı ve yemek saatlerinde - oldukça kalabalık olduğumuz için- çocuklar ve büyükler için farklı sofralar kurulurdu. Beni en çok üzen kahvaltı saatleri olurdu. Çünkü kahvaltıda büyükler ve küçüklerin menüsü değişirdi. Köy yaşamını bilirsiniz, hayvancılık varsa en önemli besin süttür.Biz çocuklara -sütün bolluğundan olsa gerek- süt verilirdi. Kendileri ise çay içerlerdi... Sitemliydim çünkü ben çayı çok severim. Bazen halam bana torpil yapardı ve gizli de olsa çaydan mahrum kalmadığım zamanlarım da vardı.🙆♀️
Şimdiyse eve ne zaman süt alsak, kaynattıktan sonra bir kâseye koyup ekmeği içine ufalayarak yiyecek olmanın sabırsızlığını yaşarım.
O günlerin sıcak süt kokusunu, sütün içine ufaladığımız sert ekmek parçacıklarını, o tatlı mı tatlı cümbüşü çok özlemiş olduğumun gerçeğini saklayamam.
Geçmiş çok hüzünlendirir be...
︎Mavi Huyy