icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
Reklam
Hiçbir şeyin daha iyi olmasını umut etmemiştim ve olmamıştı da. Bir şeylerin başlamasını beklediğim sabit ve değişmez bir yerdeydim.
Duygu ve Düşünce
Bunca şey olurken idare etmiştim ve bunu yapmaya devam edecektim; yalnızca günlerin, o değersiz boşlukların geçmesini beklemeliydim. Daha iyi bir şey gelene kadar geçecek her bir günü.
Duygu ve Düşünce
Içimde ne varsa gri, sessiz ve sisle koyulaşmıştı.
Duygu ve Düşünce
"Rüya gören zihin Tanrı'yla sohbet ederken uyuyan bedeni sıcak tutmak dünyevi bir aptallıktır."
Duygu ve Düşünce
Reklam