icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önceki kırgınlıkların acısını benden çıkarma yeter . Gözün gönlün yemiyorsa benim ömrümü gönlümü parçalama yeter...
Duygu ve Düşünce