icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
Gözünü aç! Mutluluğun değerini bilmeyen sefil olur.
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hasta adama vasiyetname yazdırmak Ölümünü hızlandıran bir şey olur ancak.
Alıntı
Ah aşk! Uzaktan bakınca ne kadar narin, içine girince nasıl da acımasız ve katı oluyor!
Ve ben yüzme bilmem, bilirsin..
Uçsuz bucaksız kıyılar kadar uzak olsan da sen Sana ulaşmak için açılırdım denizlere.
Duygu ve Düşünce
Ah Romeo neden Romeo'sun senn..
“Bana Romeo’umu ver, sonra öldüğünde Al da küçük yıldızlara böl onu, Onlar göğün yüzünü öyle bir süsleyecektir ki Bütün dünya gönül verip geceye, Tapmayacaktır artık o muhteşem güneşe.”
Alıntı