icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Oluruna bırak her neyse geçer..
"Oluruna bırakırsak herşey yoluna girecek aslında...Ama biz çırpınmaya devam ediyoruz, bilmiyoruz ki çırpındıkça daha çok batacağımızı..."
Duygu ve Düşünce
"Hepimizin peşimizi bırakmayan sadık acıları vardı..."
Duygu ve Düşünce
"Öylesine çekip gidiyorduk ama veda etmesini bilmiyorduk.Belki de yapmaya cesaret edemeyeceğimiz tek şey buydu."
Duygu ve Düşünce
"Silerse biri sende açtığım izlerimi, nerede olursam olayım, bilki unutmuşumdur seni..."
Duygu ve Düşünce