📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim için başucu kitabı diye bir şey yok. Ben bir romana başlarım sürükleyici ve heyecanlı değilse zaman kaybetmeyip yarım bırakıyorum. Seversem sabah akşam okur bitiririm zaten. Eskiden yapamazdım ama artık zamanın önemini anlayıp bırakıyorum. O yüzden bir kitabı daha yarım bırakıyorum. Ocak bitti ben bir kitap bile okuyamadım o yüzden mutsuzum. Sürükleyici olduğunu düşündüğüm bir kitaba başlıycam seversem 2 günde okurum diye düşünüyorum.