Bir kitap daha çıkması beni çok mutlu etti, uzun süredir beklediğim bir haberdi zaten. Son olsun istemezdim, Selin'e de alışmıştım açıkçası. Önceki iki kitaba göre daha fazla üstelik.
Selin ve Cem'in tatlı ilişkilerini, Serra ve Selin'in benzerliğini, baba Özgür'ü okumak çok keyifliydi.
Serra ve Özgür'e doyamadım yine de. :)
Yıllarımı beraber geçirdiğim Serra'ma, bütün seriyi tekrar okuyarak veda ettim.
İyi ki seni okudum Serra, her zaman kahve içmek isteyeceğim kitap karakteri sen olacaksın.