📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2025’in son 2026’nın ise bitirdiğim ilk kitabı oldu Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı. Serideki en uzun kitaptı şu ana kadar. Severek okuduğum seride, defalarca sona yaklaşıp hüzünlenirken yine aynı hüznü duydum bu kitabın sonunda da. Benim için uzun bir macera oldu . En son yıllar önce okumuştum. Şimdi kaçıncıya okuduğumu hatırlamıyorum ama yine aynı heyecanı hissediyorum okurken. Bitmesi beni üzecek ama devam edeceğim yine.
Ateş Kadehi çoğu hayranın aksine benim Harry Potter serisindeki en sevdiğim kitap. Çünkü bu ciltte karakterler hem biraz daha büyüyüp olgunlaştı hem de hikayenin artık eskisi gibi olmayacağını daha çok hissettirdiler bana. Tıpkı hayatta geçmişe duyulan özlem gibi bu seride de ilk üç kitaba dair özlem duyuyorum. Filmlerde de böyle olmuştum. Devam edeceğim…