R.F. Kuang ‘ ın kalemi yazdığı hikayeler kadar büyüleyici. Ne yazsa okuyacağımı söyleyebilirim. Özellikle kitaplarına aktardığı o büyük bilgi birikimi beni mest ediyor.
Katabasis ise enfes bir kitaptı. Cehenneme başlayan yolculukta Alice ve Peter’a eşlik ettim. Müthiş maceralar yaşadık hep birlikte. Katabasis kesinlikle en sevdiğim Kuang kitabı oldu okuduklarım arasında. Öneririm.
KatabasisR. F. Kuang · Harper Collins · 2025675 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alacakaranlık serisine tekrardan dönüş yaptım. Oldukça heyecanlı bir okumaydı benim için. Zaten akıcı ve sıkmayan bir seri olduğu için bırakmak istemedim Bella’nın sinir bozucu davranışlarına rağmen. Keşke filmleri izlememiş olsaydım çünkü okurken tüm karakterleri kendi hayal gücüme göre uydururdum. Ama buna rağmen iyiydi. Devam edeceğim…
Genelde herkes serinin en çok bu kitabını ve bölümünü sevdiğini söylüyor fakat benim için sanırım hâla Ateş Kadehi ilk sırada. Azkaban Tutsağı ise ayrı bir yere oturdu. Harry’in ailesine dair ve anne babasının hayatına dair minik ipuçlarıyla doluydu. Severek okudum. Kasım ayı için Ateş Kadehi’ni sabırsızlıkla bekliyorum.