nur

Bir şeyler hissetmek isteyen kalbime yalnızlık ağır gelirmişte ben çaresini bulamazmışım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

nur

, bir kitabı yarım bıraktı
%17 (30/170 syf.)
Serhat Kestel
0/10 · 1 okunma
Uykusuz geçen gecelerde yatak, başkaları için kefen kadar soğuktur, belki.
Alıntı
Daha doğrusu: Olmam gereken yerde olmalıydım.. Hiç olmazsa bu son mektubum olmalı, değil mi sevgilim? "Beni bırakma" diyen yalnız sen değilsin..
1000Kitap
Sana sarılmalıyım. "Beni bırakma" diyen yalnız ben miyim? Gözlerinde sevgi ışıkları parladığı o en yakın bakışınla bak...
Alıntı