yeşim☆

yeşim☆

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
24 saatte okudu
·
2025 14. kitabı
Natsume Soseki
7/10 · 49 okunma
Reklam
Yaşamak,eyleme geçmek demektir;bu yüzden yaşarken eylemlerin kontrol edilmesi,yaşamanın anlamından mahrum kalmakla aynı şeydir.Bu mahrumiyet,öz bilincin ölmesinden daha fazla ıstırap verir.
“Kader, amaçsızca dolaşan beni,acımasız rüzgarlara attı.Zamanı da parçala.Kader yıldızım üzücü ve bana karşı acımasız.”
“Sabahsa akşam olmadan öleceğinizi düşünün.Akşamsa yarının gelmesini dileyin.Hazırlıklı olmak ne yüce.Haysiyetsiz bir ölüm,utançların en büyüğüdür…”
“Ne mutlu gözlerinin önündeki ölmesi gereken zamanı gören ve tefekkür edene.Her gün ve gece ölümü dile.Sonunda Tanrı’nın önüne çıktığında,korkacak neyin olabilir ki..”
Reklam