Ateşin gölgesi yoktur.O yüzden insanın içindeki yangını dışarıdan bakan göremez velhasıl derman gelmeyecek yerde derdini tezgaha koyma gönül,incinirsin...
Sonra aramıza şehirler ülkeler belki dünyalar girecek hiç karşılaşamayacaz kader ağlarını örmeyecek bizi bir araya getirmek için ve daha sonra birimiz ölecez diğerimiz bunu hiç bilmeyecek...