inci

inci
@iinciberra
Gelmem dediğime bakma. Eğer geliyorsam, Eğer gideceksem... Bırakma.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen bana bakma, Ben senin baktığın yönde olurum.
Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor, Yarısı sen oluyorsun, yarısı ben... Sonra ikimiz bir bütün oluyoruz, Kimseye sezdirmeden.
Kendimi sileceksem, bilirim sende varım. Senin ben yarısıyla seni ben tamamlarım Seni sende bütünler, sana sende inanır, Seni sende silerim, seni bende yazarım.

inci

, bir kitap okudu
Puan vermedi·107 syf.·
2021 5. kitabı
Özdemir Asaf
8.2/10 · 26,1bin okunma