İrem Kaya

İrem Kaya
@ikaya
İki insanın iyi geçinmesi hiç kusursuz olmalarıyla değil, birbirlerinin kusurlarını hoş görmeleriyle sağlanır.
Reklam
"Hayat ki akıp gider bulanık bir su gibi, Korkulu rüyalarla geçen bir uyku gibi... Çabalama... Kabul et bunu olduğu gibi! Hayattan fazla bir şey bekleyenler delidir...” Sabahattin Ali
İyimser biri asla çirkin olamaz. Kafanın içindeki iyi düşünceler yüzünde güneş ışıkları gibi parlar ve hep güzel görünürsün.
"Bin doğru yapsan da bir yanlışını konuşurlar.” Sadi Şirazi
"Hiç kimse benim gibi değildi ve ben de hiç kimse gibi değildim. Ben tek başımaydım, onlarsa herkes. İşte bu düşünce beni yıktı geçti"
Reklam