Kendi yaşamlarımızı kendimiz yaratmalıyız. Bu bizim kendi görevimizdir ve bunu gerçekleştirme gücüne sahibiz. Kendi eylemlerimizin efendisiyiz. Eğer yeni bir şey yapılması ya da eskisini değiştirilmesi gerekiyorsa bunun için kendimizden başkasına ihtiyacımız yok.
Daha önce gördüğümüz gibi, ilk hatayı keşfetmeyi başaramayan hiçbir iddia ya da tedavi başarılı olamaz ve tek gelişim ihtimali yalnızca yaşama karşı daha işbirlikçi ve cesaretli bir yaklaşımla mümkündür.