Selamlar bugün kelebeği öldürmek 1 ve 2 aldim 1 i okudum tam 9 saatte (biraz hızlı okuyorum sanırım) konusunu anlatayım kısaca baş karakterler ada ve varis varisii çok aşırı seviyorummm ada havuza düşünce varisin kurtarması en ince davranışlardan biri olmustu ama sonu çok belirsiz bitti o yüzden 1 i aldığınızda 2 yi de alın çünkü beklemeden 2 ye geçmek isteyebilirsiniz ben bugün içinde 2 yi de okumayı planlıyorum kitapta kumsala sinir oldum olmayan da yoktur bence zaten kumsalın itici davranışları kitaptan soğutur cidden daha sonra reha karakteri zaten tam bir İstanbul beyefendisi daha sonra Alper karakteri bazı karakterlerin özeti olmuş dışarıdan mutlu neşeli ama içinde yansittiklari farklıymış bu karaktere çisem karakteri de dahil tüm karakterler kitaba renk katan karakterlerdi kitabın konusuda aşırı güzel kitap çok akıcı alırsanız seveceğinizden eminim okuyun okutun öneririm iyi günler sevgiyle kalinnn️️️️️
Okulda kimse yoktu benimle oynayan ama çizgi filmlerdeki bütün karakterler sanki arkadaşımdı. Bazen öğretmen yerlerimizi değiştirmek isterdi,benim yanıma kimse oturmak istemezdi.