Kendimize yakından baktığımızda sık sık kendimizle ters düştüğümüzü göreceğiz. Bugün savunduğumuzu yarın savunmayabiliriz. Buna dair en güzel örneği eski e-maillerime ve ınstagram iletilerime bakarken görüyorum; bir zamanlar canı gönülden savunduklarıma uzağım. Bir zamanlar cümle aleme duyurmak daha ağır basan bir değerken şimdi biraz daha kendime saklamak ağır basar olmuş.
Kendinizi, depresif veya umutsuz hissettiğinizde içinden çıkmak için cebelleşmeyin. İçinde öylecene pasif bir şekilde de kalmayın. Bırakın ve hissedin. Bakalım bu hisler sizi neye sevk edecek, nereye götürecek, keşfetmeye çalışın. Tüm duygular vermek istedikleri mesajlarla gelirler. Görevini tamamlayan, elçiliğini yapan duygular da geri çekilir, ta ki bize verecek yeni bir mesajları olana kadar.