"öyle bir dedin ki sanki sen İranlı değilmişsin gibi."'unuttuğum çok şey var.Sesimin melodisi bile artık Farsçaya yabancı.Konustuğum lisanın rengini almış farkındayım.Uzun uzun suskunluklarımın nedeni de bu aslında bazen ne diyeceğimi değil de nasıl söyleyeceğimi düşünmekten."