"Gerçekten aşk nedir ?İnsanların âşık olma hakkı vardır ama sevilme hakkı yoktur .Nişino'ya âşık oldum ama bu onun da bana âşık olması gerektiği anlamına gelmiyordu."
" Beni hafife almıştı. Başından beri.Ben onu küçümsememiş olsam bile.Ancak kendinizi kör etmeden birini nasıl sevebilirsiniz?Hepimiz bir başkasını sevmek için birbirimizi şımartmak, gardımızı düşürmek ve -biraz da olsa -kendimizi alçaltmak zorunda değil miyiz ?"