" Beni hafife almıştı. Başından beri.Ben onu küçümsememiş olsam bile.Ancak kendinizi kör etmeden birini nasıl sevebilirsiniz?Hepimiz bir başkasını sevmek için birbirimizi şımartmak, gardımızı düşürmek ve -biraz da olsa -kendimizi alçaltmak zorunda değil miyiz ?"