Kübraaa

Kübraaa
@ikraa_
Kalbim..bu asrın dengi değil sanki..
Bu dünyada neyden vazgeçersen ahirette ilk o karşılar seni..dedi. Bu da bir nevi emanet etmek değil mi..? En güzele..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidilmemiş yerlerin, okunmamış kitapların, dilimin ucuna takılıp kalmış cümlelerin pişmanlığını duyuyorum en çok..
Bir şeyin olacağı var ise; bazı tevafuklar sıklaşır, yollar kesişirmiş..

Kübraaa

, bir kitap okudu
6/10
·128 syf.·
2018 7. kitabı
Bilal Kemikli
9/10 · 173 okunma
"Umut tam da umutsuzluğun olduğu yerde başlar" diyor Sezai Karakoç..
Sayfa 108·Kitabı okudu