İLAYDA AYAZ

İLAYDA AYAZ
@ilayda_ayazz
Neden hepimiz hayatı dolu dolu yaşamak yerine, hayatı monoton bir halde yaşıyoruz. Eğer yaşamak buysa biz yaşamıyoruz. Muhakkak bir şeylerin elimizden kayması ve acı günler yaşamamız mı gerek sanki? Bunlar ders olmadan anlayabilsek yaşamın değerini, her şey çok daha güzel olurdu.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En zor olan da bir şeye başlamaktır hep. Aynı bu yazıda da olduğu gibi. Çünkü bazı şeyler vardır ki, bunlar çok derin ve sözlerle ifade edilemeyecek kadar zordur.
Kahretsin. Neden bu Dünyada hep vefasızlar, haksızlar, kötüler kazanır?
İçinden geleni yap her zaman ve Think Positive!
Yalnızlık bazen hoş, ama yalnız bırakılmak çok acı.