... Bu tür şeyler büyüdükçe önem kazanmaya başlıyor galiba. Adı, yaşı, etnik kökeni, dini inancı, politik görüşleri falan... Bu yüzden büyüdükçe yalnızlaşıyor insan. Bu yüzden tüm çocukların gülümsemesi sahicidir.
Gece ile gündüzün mutsuzluğu arasında hiçbir fark yoktur. İnsanlar gündüzleri sokaklara saçarken geceleri duvarların arasına sıkıştırırlar mutsuzluklarını. Üzerine perdeler çekerler. Bu yüzden barınaktan ziyade saklanmak için kullanılan yerdir ev dediğin.