Aude'ye, arkadaşlarına ve ev kankisine BA YIL DIM. Sesli güldüğüm çok fazla sayfa vardı. Kızların "onu mu seçersin yoksa bunu mu seçersin" konulu aşırı felsefik konuşmalarını kendi arkadaşlarımla da yaptığım için ayrıca mutlu oldum. Bir de donuma işedim sayfaları... Yazarken bile kahkaha atıyorum. Mükemmeldi.