Uykusuzluğun en kötü yanı, sürekli kafanın çalışması. Kafa çalışınca da insan hatırlıyor. Hatırlamak kötü şey. Anılardan beteri yok. İnsan, tahtadaki yazıları süngerle silercesine anılarını da silebilmeli.
Bir erkek bir kadına bunu nasıl yapabilirdi, hiçbir zaman anlayamayacaktım. Bir insan, sevmek ve korumak istediği bir insana bunu nasıl yapabilirdi, asla anlayamayacaktım.